مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-21اجتماعي

فارس من| فقط شهرستان گتوند دارای مدرسه برای اتباع خارجی است


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: فقط شهرستان گتوند در منطقه ی مهمانشهر بنی نجار برای کودکان اتباع خارجی مجاز دارای مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار شفاف سازی در خصوص فرآیند تحصیل و مدرسه سازی برای کودکان اتباع خارجی در شهرستان دزفول شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

سیده فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در شهرستان دزفول صحت ندارد، اظهار کرد: شهرستان دزفول یک شهر ممنوعه اقامت اتباع است از این رو مجاز به ثبت نام دانش آموزان اتباع افغان در این منطقه نیستیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس اتباع فقط در شهرستان گتوند وجود دارد، ادامه داد: چهار مدرسه در شهرستان گتوند در منطقه ی مهمان شهر بنی نجار ویژه اتباع ساکن و دارای مجوز از اداره کل اتباع خارجی استان وجود دارد که بیش از 400 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بر اساس شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی، آموزش وپرورش فقط می تواند دانش آموزان دارای مدارک هویتی صادره از طرف اداره گذرنامه و اداره کل امور اتباع مهاجران خارجی را ثبت نام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فقط شهرستان گتوند دارای مدرسه برای اتباع خارجی است

فارس من| فقط شهرستان گتوند دارای مدرسه برای اتباع خارجی است